Veebipoe müügitingimused


E-poe müügitingimused


Veebipoe www.balticbolt.ee (edaspidi Baltic Bolt e-pood) omanik on OÜ Baltic Bolt (registrikood 10090458), asukohaga Eesti, Tallinn, Forelli 6, 10621.

Baltic Bolt e-poel on õigus ühepoolselt tingimusi muuta ja täiendada, avaldades uued tingimused internetiaadressil www.balticbolt.ee.

Tingimustele lisaks kohaldatakse Baltic Bolt e-poest ostu sooritamisele Eesti Vabariigis kehtivaid õigusakte.


Müügilepingu kehtivus, kauba- ja hinnainfo

Müügitingimused kehtivad Baltic Bolt e-poest kaupade ostmisel.

Baltic Bolt e-poes müüdavate toodete hinnad on märgitud toodete juurde. Kõik hinnad sisaldavad käibemaksu 20%. Hinnale lisandub tasu kauba kättetoimetamise eest.

Kauba kättetoimetamise tasu sõltub ostja asukohast ja kättetoimetamise viisist. Kättetoimetamise tasu kuvatakse Ostjale tellimuse vormistamisel.

Teave kauba kohta on esitatud Baltic Bolt e-poes vahetult kauba juures.

Tooteinfot kontrollitakse ja täiendatakse regulaarselt.

Tootepildid on illustratiivse tähendusega.


Tellimuse vormistamine

Kauba tellimiseks tuleb lisada soovitud tooted ostukorvi. Tellimuse vormistamiseks tuleb täita nõutud andmeväljad ning valida sobiv toodete kohaletoimetamise viis. Seejärel kuvatakse ekraanile tasu suurus, mille saab tasuda pangalingi kaudu või muu makselahenduse abil.

Leping jõustub alates tasumisele kuuluva summa laekumisest Baltic Bolt e-poe arvelduskontole.

Baltic Bolt e-pood jätab endale vajadusel õiguse tellimus tühistada sellest Ostjat informeerides.

Kaubad on saadaval kuni kaupu jätkub. Baltic Bolt e-poel on õigus lepingust taganeda juhul, kui tellitud kaupa ei ole võimalik kauba lõppemise tõttu tarnida või mõnel muul põhjusel. Baltic Bolt e-pood informeerib Ostjat lepingust taganemisest esimesel võimalusel kas telefoni või e-posti teel. Juhul, kui Ostja on tellitud kauba eest juba tasunud, tagastab Baltic Bolt e-pood ostuhinna (sh kauba kättetoimetamise kulud) viivitamatult, kuid hiljemalt 14 päeva jooksul.

Baltic Bolt e-poes sooritatud tellimuste töötlemine toimub tööpäevadel (E-R) kl 9.00-17.00. Laupäeval ja pühapäeval ning riigipühadel tehtud tellimused võetakse töösse järgneval tööpäeval.


Kohaletoimetamine

Kaupu saadetakse Euroopa piires.

Kaupa saab tellida Baltic Bolt kauplustesse, valitud teenusepakkuja pakiautomaati või kliendi poolt näidatud aadressile kullerteenust kasutades.

Kauba saatmiskulud kannab Ostja ning vastav hinnainfo on kuvatud saatmisviisi juures.

Eestisisesed saadetised jõuavad üldjuhul Ostja määratud sihtpunkti 1-4 tööpäeva jooksul alates müügilepingu jõustumisest. Väljaspool Eestit toimub kohaletoimetamine 3-7 tööpäeva jooksul.

Erandlikel juhtumitel on õigus kaup kohale toimetada 45 kalendripäeva jooksul.

Kauba väljastamine Baltic Bolt kauplustes toimub lahtioleku aegadel.

Kauplustes väljastatakse kaup isikut tõendava dokumendi (ID kaart, pass, juhiluba) ja tellimuse numbri esitamisel. Isikut tõendava dokumendi puudumisel võib Baltic Bolt jätta kauba väljastamata.

Baltic Bolt ei vastuta kliendile tekkinud kahju eest, kui Baltic Bolt`ist mittetulenevatel põhjustel on kolmandad isikud saanud oma valdusse koopia arvest või unikaalse tellimuse numbri ja selle alusel on kaup kätte saadud.


Taganemisõigus

Pärast tellimuse kättesaamist on ostjal õigus Baltic Bolt e-poest sõlmitud lepingust taganeda 14 päeva jooksul.

Taganemisõigus ei kohaldu, kui Ostjaks on juriidiline isik.

14-päevase tagastamisõiguse kasutamiseks ei tohi tellitud kaupa kasutada muul viisil kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks viisil nagu see on lubatud kauba testimiseks füüsilises poes. Tagastatud toode peab olema originaalpakendis, originaalmarkeeringus ning samasuguses komplekssuses nagu Ostjale väljastamise hetkel. Kui kauba pakendit on võimalik avada pakendit rikkumata, kohustub Ostja pakendi selliselt ka avama. Kauba küljes olevad kauba seisukorra kaitsmiseks paigaldatud esemed (nt kaitsekiled), mis ei takista kauba proovimist ja sellega tutvumist, peavad kauba tagastamisel olema eemaldamata.

Kui kaupa on kasutatud muuks otstarbeks kui on vajalik kauba olemuses, omadustes ja toimimises veendumiseks või sellel on kasutamise või kulumise märke, on Baltic Bolt e-poel õigus alandada tagastatavat tasu vastavalt kauba väärtuse vähenemisele.

Kauba tagastamiseks tuleb esitada kauba ostmisest taganemise avaldus (avaneb siin) ning saata see e-posti aadressile epood@balticbolt.ee hiljemalt 14 päeva jooksul kauba kättesaamisest.

Kauba tagastamise kulud kannab Ostja, välja arvatud juhul, kui tagastamise põhjus seisneb asjaolus, et tagastamisele kuuluv asi ei vasta tellitule (nt vale või defektiga asi).

Ostja peab kauba tagastama avalduse esitamisele järgneva 14 päeva jooksul või esitama tõendi, et ta on eelnimetatud perioodi jooksul kauba üle andnud kauba vedajale.

Baltic Bolt e-pood tagastab tagastatava kauba kättesaamisel Ostjale ostusumma koos kohaletoimetamise tasuga viivitamata, kuid mitte hiljem kui 14 päeva möödumisel arvates taganemisavalduse saamisest. Tagasimakse tehakse samale arvelduskontole, millelt ostu eest tasuti.

Baltic Bolt e-pood võib keelduda tagasimaksete tegemisest seni, kuni on lepingu esemeks oleva asja tagasi saanud või kuni Ostja on esitanud tõendid, et on asja tagasi saatnud, sõltuvalt sellest, kumb toimub varem.

Kui Ostja on sõnaselgelt valinud Baltic Bolt e-poe pakutud kõige odavamast tavapärasest asja kättetoimetamise viisist erineva kättetoimetamise viisi, ei pea Baltic Bolt e-pood tarbijale tagastama kulu, mis ületab tavapärase kättetoimetamise viisiga seotud kulu.

Baltic Bolt e-poel on õigus taganeda müügitehingust ning nõuda Ostjalt tagasi kaup, kui kauba hind veebipoes on eksituse tõttu märgitud oluliselt alla kauba turuhinna.


Pretensiooni esitamise õigus

Baltic Bolt e-pood vastutab Ostjale müüdud kauba lepingutingimustele mittevastavuse või puuduse eest, mis oli olemas juba asja üleandmise hetkel ning mis ilmneb kuni kahe aasta jooksul, alates kauba üleandmisest Ostjale. Sellest esimese kuue kuu jooksul asja üleandmisest Ostjale eeldatakse, et puudus oli olemas juba asja üleandmise ajal. Vastava eelduse ümberlükkamine on Baltic Bolt e-poe kohustus.

Juhul kui diagnostika tulemus näitab, et defekt on tekkinud tarbija vea tõttu, siis Baltic Bolt e-pood võib korraldada Ostja jaoks tasulise remondi või saata toode Ostjale tagasi. Kui Ostja ei nõustu diagnostika tulemusega, on tal õigus võtta teine arvamus, mille kulud jäävad algselt Ostja katta.

Peale 6-kuise perioodi möödumist kauba ostust tuleb Ostjal endal tõestada, et tegemist on tootmisveaga, mitte tarbija enda valest kasutamisest tingitud defektiga. Ostja korraldab ise diagnostika ja saadab selle tulemusel koostatud tööakti Baltic Bolt e-poele. Baltic Bolt e-poel on õigus tööakti järeldusega mittenõustumisel korralda teine ekspertiis, mille kulud katab algselt ise.

Pretensioonide lahendused võivad olla kas osaline hüvitis, toote tagasiost, vahetus või parandus.

Baltic Bolt e-pood ei vastuta Ostja süül toote halvenemise/kahjustumise eest; puuduste eest, mis on tekkinud toote mittesihipärase kasutamise tagajärjel; toote normaalse füüsilise kulumise eest.

Ostjal on õigus puuduse ilmnemisel pöörduda hiljemalt kahe aasta jooksul Baltic Bolt e-poe poole, saates e-kirja aadressile epood@balticbolt.ee või helistada telefonil 650 8967.

Baltic Bolt e-pood ei vastuta puuduste eest, mis on tekkinud pärast kauba üleandmist Ostjale.

Kui Baltic Bolt e-poest ostetud kaubal on puudused, mille eest Baltic Bolt e-pood vastutab, parandab või asendab Baltic Bolt e-pood puudusega kauba. Kui kaupa ei ole võimalik parandada ega asendada, tagastab Baltic Bolt e-pood ostjale kõik müügilepinguga kaasnenud tasud.

Baltic Bolt e-pood vastab tarbija esitatud kaebusele kirjalikult või kirjalikku taasesitamist võimaldavas vormis 15 päeva jooksul.


Isikuandmete töötlemine

Baltic Bolt e-pood kasutab Ostja poolt sisestatud isikuandmeid (sh nimi, telefoninumber, aadress, e-posti aadress, pangarekvisiidid) kooskõlas isikuandmete kaitse seadusega ainult tellimuse töötlemiseks ning kauba Ostjale saatmiseks. Baltic Bolt e-pood edastab isikuandmeid veoteenust pakkuvale ettevõtetele selleks, et kohale toimetada kaupa.

Baltic Bolt e-poel puudub juurdepääs kliendi pangaandmetele.

Ostjal on igal ajal õigus keelata oma isikuandmete kogumine ning kasutamine, välja arvatud juhul, kui see on vajalik lepingust tuleneva nõude sissenõudmiseks või kauba kohale toimetamiseks.


Vaidluste lahendamine ja vastutus

Kui Ostjal on Baltic Bolt e-poe osas pretensioone, tuleb need saata meiliaadressile epood@balticbolt.ee.

Lepingu täitmisel tekkivad vaidlused püütakse lahendada läbirääkimiste teel. Kokkuleppe mittesaavutamisel lahendatakse vaidlused kohtu korras Eesti Vabariigis kehtivate õigusaktide kohaselt kohtus. Ostjal on lepingust tulenevate vaidluste kohtuväliseks lahendamiseks õigus pöörduda Tarbijakaitseameti juures tegutseva tarbijakaebuste komisjoni poole. Tarbijakaebuste komisjoni poole pöördumise õiguse kasutamine ei võta Ostjalt õigust pöörduda vaidluse lahendamiseks kohtu poole.

Menetlustingimustega saab tutvuda ning avaldust esitada siin. Tarbijavaidluste komisjoni pädevuses on lahendada Ostja ja Baltic Bolt e-poe vahel sõlmitud lepingust tulenevaid vaidlusi. Ostja kaebuse läbivaatamine komisjonis on tasuta.

Ostja võib pöörduda Euroopa Liidu tarbijavaidlusi lahendava platvormi poole.